FAQ

Product

Mortex is een Belgisch product dat al meer dan 40 jaar bestaat. Het is een soort pleister samengesteld uit 95% natuurlijke ingrediënten, afkomstig uit Europa. Mortex wordt gemaakt op basis van polymeren. Dat zijn microscopische korrels die samengedrukt worden waardoor er een vochtafstotende pleisterlaag ontstaat die je naadloos kan aanbrengen. Ideaal voor zwembaden, badkamers, vloeren, … Maar dus ook voor tafels, plantenbakken en andere decoratiestukken.

  • Duurzaam:

Mortex is scheur-, kras- en slijtvast. Het is een bijzonder stevig materiaal dat tegen een stootje kan. Daardoor gaat je tafel lang mee.

 

  • Hittebestendig:

Dankzij de hittebestendigheid zet je probleemloos een hete pan op tafel. Al raden we een onderzetter toch aan.

 

  • Waterdicht:

Het materiaal is waterdicht, ideaal voor tuintafels of andere buitenmeubels. Bovendien zijn Mortex tafels makkelijk schoon te maken en bestand tegen vlekken.

 

  • Veelzijdig:

Mortex bestaat in verschillende kleuren en kan op verschillende manieren afgewerkt worden. Zo kan jij een tafel kiezen die perfect bij je interieur past.

 

  • Onderhoudsvriendelijk:

We brengen de laag Mortex naadloos aan op de tafel. Daardoor zijn er geen voegen waarin vuil en bacteriën zich kunnen ophopen.

Vlekken wrijf je makkelijk weg. Je tafel is dus altijd snel schoon.

Onze houten tafels worden zorgvuldig opgebouwd uit een stevige kernplaat, afgewerkt met twee massieve toplagen. Deze opbouw zorgt voor extra stabiliteit en maakt het mogelijk om alleen de mooiste houtselecties te gebruiken. Zo garanderen we een hoogwaardige, duurzame en esthetisch verfijnde tafel die de natuurlijke uitstraling van hout volledig tot zijn recht laat komen.

Omdat alles mogelijk is! Onze houten tafels stralen charme en karakter uit dankzij de natuurlijke nerven en unieke houtstructuren. Elke tafel is anders en draagt een eigen verhaal. Daarnaast zorgen verfijnde details, zoals een subtiel schuin randje, voor een elegante en tijdloze afwerking. Dit maakt onze tafels niet alleen een blikvanger in je interieur, maar ook een uniek en persoonlijk stuk.

Bovendien zijn alle houtsoorten op aanvraag mogelijk, zodat we jouw tafel perfect kunnen afstemmen op jouw wensen en interieur. Hieronder vind je een selectie van populaire houtsoorten die we kunnen verwerken:

  • Berk
  • Spruce Pine
  • Bamboe
  • Eiken wortel
  • Eucalyptus
  • Populier
  • Essen Wit
  • Wengé
  • Afromosia
  • Afzelia
  • Ceder
  • Padoek
  • Lariks
  • Zebrano
  • Moeras Eik
  • Palissander
  • Kersen

Absoluut! Als je zelf een ontwerp hebt voor een tafel, bekijken we graag samen met jou de mogelijkheden. Stuur ons een e-mail naar info@tablo-design.be met een tekening of schets van het ontwerp en de afmetingen. We nemen dan snel contact met je op om te bespreken wat er mogelijk is. Jouw unieke ideeën zijn welkom, en we streven ernaar om ze werkelijkheid te laten worden.

Ja zeker, we leveren projectmeubilair voor kantoren en horeca. We bieden niet alleen verschillende maten, kleuren en afwerkingen aan, maar kunnen ook voorzien in specifieke details zoals uitsparingen en zogenaamde cable cubbies. Daarnaast kunnen we je assisteren bij certificeringen om ervoor te zorgen dat het project voldoet aan duurzame standaarden. Neem contact met ons op om je wensen te bespreken, en we doen je graag een passend voorstel.

Ja, de tafel is voorzien van 2 zeer duurzame vernislagen, waardoor deze goed beschermd is tegen vlekken. Desondanks raden wij aan onderzetters te gebruiken en de tafel met een licht vochtig doekje schoon te maken. Let op: het gebruik van schoonmaakmiddelen kan de afwerking en bescherming aantasten.

Om de vernis in topconditie te houden, adviseren wij jaarlijks gebruik te maken van ons onderhoudsproduct, dat je hier kunt kopen.

Onze producten zijn zeer duurzaam. De bekleding wordt in België vervaardigd en bestaat voor 95% uit natuurlijke ingrediënten afkomstig uit Europa. Onze formule is neutraal en kan ter plaatse door vakmensen worden gepigmenteerd. Dit niet alleen maakt milieuvriendelijker vervoer mogelijk, maar voorkomt ook productverspilling. We streven ernaar om op alle fronten een positieve impact op het milieu te hebben.

Bestelling

Geen probleem! Neem even van tevoren telefonisch contact met ons op of stuur ons een e-mail. Op die manier kunnen we een afspraak inplannen en ervoor zorgen dat je niet voor een gesloten deur staat. We kijken ernaar uit om je te verwelkomen in onze showroom!

Wij hebben altijd een ruim aanbod aan toonzaaltafels en stoelen die je kan komen bezichtigen. Indien je snel een tafel nodig hebt, kan dit een mogelijke oplossing zijn. Maak een afspraak en kom gerust even langs om ons assortiment te bekijken.

Ja! Het is mogelijk om bij het afrekenen te kiezen voor een aanbetaling van 10% van het totaalbedrag. De rest van het bedrag kan bij de levering worden voldaan via pin (ook creditcard).

Ja, we leveren zeker aan huis. We zijn trots op onze tafels en willen er zeker van zijn dat ze ongeschonden bij je aankomen. Daarom verzorgen wij zelf het transport. We nemen persoonlijk contact met je op om een geschikte leveringsdatum af te spreken, zodat we het risico op schade tot nul kunnen herleiden. Jouw tevredenheid is onze prioriteit.

Levering op een verdieping vereist dat de klant zelf een ladderlift voorziet of dat wij er een kunnen regelen. De meerprijs hiervoor wordt door de klant betaald. Als wij een ladderlift tot de 6e verdieping voorzien, bedraagt de kost hiervoor 150 euro.

Een zakelijke bestelling plaats je online en in de showroom op dezelfde manier als een particuliere bestelling. Tijdens het aankoopproces vink je 'zakelijk' aan en geef je je btw-nummer in.

Heb je nood aan advies van onze B2B meubeladviseurs? Neem dan contact op via het contactformulier. Onze adviseur werkt met veel plezier een voorstel op maat voor je uit.

De snelste manier om onze klantenservice en meubeladviseurs te bereiken is via de contactformulieren. Vul de formulieren zo volledig mogelijk in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Indien je op een specifiek moment wil gecontacteerd worden, vermeld dit dan.

Bellen kan via 053/59.02.40. Wil je zeker zijn van een snel antwoord? Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot zaterdag: 9u tot 18u30.

Wanneer je een bestelling plaatst in onze webshop, ontvang je altijd een bevestiging in je inbox. De aankoopbevestiging krijg je normaal kort na het plaatsen van je bestelling, maar in uitzonderlijke gevallen kan dit tot 24 uur duren. Als je na een dag nog steeds niets hebt ontvangen, controleer dan zeker je spamfolder, omdat e-mails daar soms onbedoeld terechtkomen.

Als je de bevestiging daar ook niet vindt, raden we je aan contact met ons op te nemen via ons contactformulier of telefonisch op 053/59.02.40. Ons team staat klaar om je snel en graag verder te helpen.

Je kunt contact met ons opnemen door hier te klikken.

Je kunt in onze webshop betalen via Bancontact, PayPal, Visa, Mastercard, American Express en per bankoverschrijving. Alle betalingen verlopen via een beveiligd betaalplatform.

Houd er rekening mee dat er soms een betalingslimiet is ingesteld op je kaart. Neem contact op met je bank om tijdelijk je limiet te verhogen als het bedrag de limiet overschrijdt, of overweeg verschillende betaalmethoden te combineren.

Als je kiest voor overschrijving of een gesplitste betaling met voorschot (vanaf € 2500), zorg er dan voor dat het (resterende) bedrag minimaal 7 werkdagen voor de leverdatum op onze rekening staat. Als we de betaling later ontvangen, nemen we contact met je op om een nieuwe leverdatum te plannen. Je kunt het nog te betalen bedrag altijd in je account bekijken.

Je kunt een Tablo Cadeaubon kopen via onze webshop. Deze cadeaubon blijft 2 jaar geldig.

Heb je al een bestelling geplaatst maar wil je toch een factuur op een bedrijfsnaam ontvangen? Geen probleem, neem contact met ons op via verkoop@tablo-design.be. Vermeld daarbij je BTW-nummer en facturatieadres, en wij zorgen voor het nodige.

Leveringen in het buitenland zijn zeker mogelijk. Neem hiervoor contact op via het contactformulier, en we bekijken graag met jou wat de mogelijkheden zijn.

Verzending

Jazeker, we hechten veel waarde aan kwaliteit en bieden daarom een garantie van twee jaar op onze producten. Elke tafel wordt grondig gecontroleerd voordat hij wordt geleverd, zodat we ervoor kunnen zorgen dat je alleen de beste kwaliteit ontvangt. Dat is wat jij verdient!

Binnen België is de verzending gratis bij een aankoopbedrag vanaf 1.000 euro. We brengen jouw tafel met liefde en vooral veel zorg naar je thuis.

Voor leveringen naar Nederland en Luxemburg geldt een extra transportkost, afhankelijk van de afstand. Neem hiervoor contact met ons op via e-mail of telefonisch.

Met Tablo Design kies je voor een handgemaakt stuk. Van aankoop tot levering hebben we 6 tot 8 weken nodig om jouw tafel te bouwen, af te werken en te verzenden.

Ook voor onze verpakking denken we aan duurzaamheid! We gebruiken een stevige houten box die jouw tafel veilig thuis brengt en die we keer op keer opnieuw kunnen gebruiken.

Ja, je kunt jouw bestelling zelf komen afhalen! Je bent welkom in onze showroom en fabrieksatelier waar alles wordt gemaakt. Ons adres is Kuilstraat 47, 9420 Erondegem. Als je ervoor kiest om de tafel zelf af te halen, ontvang je bovendien een gratis onderhoudsset.

Het leveradres en de -datum kies je bij het plaatsen van je bestelling. Je ontvangt regelmatig updates via e-mail. Controleer steeds goed of het adres en de gekozen datum kloppen om extra kosten voor herlevering (€ 75) te vermijden.

De levering kan alleen doorgaan als de bestelling volledig betaald is. Zorg ervoor dat het (resterende) bedrag minimaal 7 werkdagen voor de leverdatum op onze rekening staat. Als we de betaling later ontvangen, nemen we contact met je op om een nieuwe leverdatum in te plannen.

Ja, wij leveren en monteren de meubelen zelf omdat we 100% garant willen staan dat het product in perfecte staat bij jou wordt geleverd. De tafels worden zonder meerprijs gemonteerd geleverd.

Levering

Om de levering vlot te laten verlopen, vragen we je om 20 meter vrije parkeerruimte te voorzien voor je woning. Je kunt hiervoor een vergunning voor tijdelijk parkeerverbod aanvragen bij de stadsdiensten. Deze parkeerborden zijn te huur of te ontlenen. Controleer ook of er op de leveringsdatum geen evenementen of werken gepland zijn in de directe omgeving van het leveradres.

Onze tafels worden altijd geleverd en geplaatst door onze eigen vakmensen. Ze worden vervoerd in stevige herbruikbare verpakkingen en met de nodige voorzichtigheid geïnstalleerd. Doordat wij alles zelf doen, hebben wij de volledige controle en is er altijd slechts één aanspreekpunt. Zo vermijden we discussies en kunnen we garanderen dat jouw tafel in optimale staat aankomt.

Afhankelijk van het gekozen model, zit de levering op 6 weken.

Indien je door omstandigheden zeer snel een tafel nodig hebt kijken wij graag met u naar de mogelijkheden. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op en we bekijken wat mogelijk is. 053/59.02.40

Wij hebben ook altijd een ruim aanbod aan toonzaaltafels en stoelen die je kan komen bezichtigen. Indien je snel een tafel nodig hebt, kan dit een mogelijke oplossing zijn. Maak een afspraak en kom gerust even langs om ons assortiment te bekijken.

Levering op een verdieping vereist dat de klant zelf een ladderlift voorziet of dat wij er een kunnen regelen. De meerprijs hiervoor wordt door de klant betaald. Als wij een ladderlift tot de 6e verdieping voorzien, bedraagt de kost hiervoor 150 euro.